Yes, magsjuka var det här...

                                                                        

Jag försökte med all kraft att hålla emot. Men det gick till slut inte.
Shit vad jag mådde dåligt igårkväll... Somnade till slut och har sovit typ hela dagen.
Nu mår jag inte så illa längre och har kunnat äta lite. Ser verkligen sjuk och mager ut...
Blir hemma från jobbet imorgon också.

Senast igår på jobbet så tänkte jag, vad bra att Felix nu är hemma med barnen hela juni då kan jag verkligen jobba och få full lön. Just då samma dag så blir jag själv sjuk, jag som är väldigt sällan sjuk så att jag är hemma från jobbet, Typiskt, eller vad?

Nu ska jag strax krypa ner i sängen igen och sova vidare!

Godnatt på er

Kommentarer
Postat av: Ingells

Skönt att du är bättre! Ja, det tar på krafterna att vara sjuk, god bättring på dig!

2009-06-10 @ 22:49:40
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: pernilla

Fy vad tråkigt... krya på dig!

2009-06-11 @ 15:38:34
Postat av: Anonym



Ingells och Pernilla: Tackar så mycket, en dag i taget

2009-06-11 @ 15:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0