Åh, hata "den här sidan kan inte visas"

Skrev ett inlägg som försvann ut i cyberspace som vanligt...

Jag är fysiskt slut, man blir det av att sitta på en moped i 4 timmar i snö och kyla, tre par strumpor och ett par skor som är blöta, två par vantar som är blöta... Jag lever i alla fall men är slut...

Vilket är ert favorittvprogram?

Mina är

1) Prison Break
2) Desperate Housewifes
3) Greys Anatamy

Men jag gillar även Top Model, Gordon Kitchen Nihtmares, Project Runway, Spårlöst försvunnen, alla möjliga dokumentärer. Älskar tv!!


Kommentarer
Postat av: paula

NÄR FAN GÅR PRISON BRAEAK OCH VILKEN KANAL?

2009-03-13 @ 02:23:12
Postat av: Ingela

Gillar Desperate Housewifes, Top Model, 2 ½ män, Simon & Thomas, Christine, Lipstick jungle, Projekt runway och Gordon jag med. Gillar humorserie för att man måste få skratta. Gillar snyftisar. Gillar Idol och melodifestivalen. Gillar mordgåtor som mord i sinnet (fantastisk bra!). Gillar också TV mycket!!!! Sitter som klistrad, men måste ut o röra på fläsket känner jag. Utmaning?

2009-03-13 @ 08:18:52
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Paula: Det är uppehåll nu men i USA börjar de i april igen. Längtar men tyvärr bara sista avsnitten för serien är avslutad snyft Tror det är typ 4 avsnitt kvar snyft Vart ska jag nu se Wenthworth Miller?? snyft



Ingela: 2 1/2 men är så jäkla rolig :-) Visst antar jag utmaningen att röra på fläsket. Ska verkligen börja träna nu i april, försöka cykla 4 ggr i veckan. Ska även gå promenader med kompisar! Är så trött på fläsket!!!

2009-03-13 @ 20:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0