Ibland bara hatar jag bloggen

Hade skrivit ett inlägg som försvann och det finns inte i arkiv eller någon annanstans.

Igår såg vi Slumdog Millionaire och blev som vanligt besviken över handlingen. Skildringen av Indien och livet där var jättebra men dessa typiska indiska kärlekshistorier är inte min grej. Det var som en modern indisk film, för er som sett indiska filmer vet vad jag pratar om.
Den tillförde inget nytt till filmvärlden om vi säger så. Den är hyllad i USA kanske mest för att "Vem vill bli miljonär" är med i filmen??

Har även sett klart Seven Pounds och blev även här smått besviken. 2 timmar lång film men allt händer sista 15 minutrarna typ. Will Smith är fantastisk i filmen och bara för honom är den värd att se. Den tillför något nytt i filmvärlden men de borde lagt in mer "action" i hela filmen.

Nu ska vi ut och leka en stund. Ikväll ska jag, Riina och Anna träffas hemma hos Riina, utan barn. (yes) Vi ska laga mat och snacka en massa skit :-)

Nu önskar jag er en trevlig lördagkväll

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hoppas tjejmiddagen blev nice!

2009-03-08 @ 00:49:43
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Vi hade jättekul men tiden går alldeles för fort, önskar vi hade haft hela natten på oss :-) Men vi ska träffas snart igen.

2009-03-08 @ 21:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0