Klättrar på väggarna redan

Jag vet inte hur man gör när man inte har något att göra... Jag är van vid att hålla igång hela tiden.

Nu är jag ju hemma med Henry p g a armen och lär väl vara det till största delen denna vecka. Det har gått en halv dag och jag klättrar redan på väggarna...

Henry är ok, han börjar vänja sig vid gipset och han tar det lite lugnare. Han verkar inte heller ha så jätteont längre.
Han kommer troligen bli hemma hela denna vecka plus måndag för då ska han på en ny röntgen och träffa läkaren. OM allt känns ok då så får han gå till dagis nästa tisdag.

Ska försöka få Felix att vara hemma någon dag så jag får paus. Ev. onsdag, fredag, måndag?? Han är lite svårövertalad men vi får se.

Alicia är också hemma idag för hon ville det! De är ganska snälla änsålänge.

Så nu är vabbtrenden bruten men inte p g a vanlig sjukdom som jag hellre hade varit hemma för. Tänk att ett litet fall från en datorstol kan orsaka en bruten handled??!! Helt otroligt.

Nej, nu ska jag försöka få tiden att gå, barnen leker i alla falloch har kul

Kommentarer
Postat av: Madde

Stackars Henry! Vad skönt att han inte har ont i alla fall. V klättrar överallt nu och både V och D blev blåslagna i ansiktet en dag förra veckan då de ramlade från bord och soffa. Njut av att vara hemma, du hinner jobba! Kram

2009-03-02 @ 18:05:10
Postat av: Ingela

Håller med föregående talare - visst är det skönt med vusenliv på jobb men gör sånt med barnen som de gillar, sätt dig ner på golvet och bygg med klossar, pussel o sånt =) sen sätter du på en film och tar fram en trevlig tidning och sitter o läser med en kopp te =) lite trevligt KAN det vara att vara hemma!

2009-03-02 @ 18:47:32
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Madde: Oj, stackars dina barn! Hoppas de är ok nu. Ska försöka njuta!



Ingela: Jovisst selar vi spel och tittar på film och sådant. Klart att det kan vara trevligt att vara hemma men det är en omtällning för mig. Barnen bråkar, kallar, bråkar igen så det är inget nöje för mig att vara hemma.

2009-03-03 @ 15:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0