McDonalds goodbye

Vi åt på Max idag och sist var det 10 år sedan... Shit, alltså supergott. Stora saftiga hamburgare med färska grönsaker, goda pommes och hur mycket dricka man vill ha :-) Barnen fick varsin barnfilm som "leksak".

Dessutom stod en kille jag kände i kassan så vi fick gratis pommes, dippa och en extra mugg gratis. :-)
Nu blir det aldrig mer skitstället McDonalds som inte ens är i närheten av Max på något plan.

Ikväll var vi hemma hos A och hälsade på. Barnen var galna som vanligt och hade roligt ihop. Nu sover de sött i sina sängar och jag sitter här med min godisskål och mitt Cola light glas.

Ska se om det finns någon film på tv nu!

Ha en fortsatt trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0