Mysfredag

Äntligen fredag säger jag bara. Är helt slut i kropp och knopp, har varit en tuff vecka för mig. Jag har jobbat trots att jag varit sjuk med ont i halsen och allmänt snurrig. Nu mår jag dock okej men ska se till att vila ordentligt hela helgen om jag kan... Jag är ju en sådan person som inte kan slappa/ta det lugnt men jag ska försöka :-)

Var och handlade nu ikväll och shit vad bananer är dyra nu, en riktig lyxvara ju. 22.90 kr/kg, 6 bananer för 23 kr köpte jag!!! Även äpplen är dyrt, varför är frukt dyrt när det är det som folk borde köpa mer av? Godis och chips är ju "billigt" men frukt och grönsaker dyrt...

Nu har jag betalt årsavgift för Alicias fotboll, 400 kr för hela året. Billigt och jag hoppas hon nu kommer att spela hela året också. Hon sade att om jag är trött kan du säga till tränaren att jag vill sluta. Nej, det ska du inte sade jag för nu har jag betalt :-)

Henry sover redan, han somnade tidigt så då blir det en tidig morgon imorgon *snark*. Vill kolla på
 någon film nu men vet inte vilken. Tips?

Vilken är er favoritlåt(ar)?

Mina är:

1) Only You med 112
2) Could you be loved med Bobban
3) Ghetto med Akon (lyssna på texten, helt mitt i prick)
4) Guldet blev till sand med Peter Jöback
5) Just Good friends med Michael Jackson
6) Finally Found med Honeyz
7) She´s Fresh med Kool and The Gang

Kommer inte på fler just nu men har säkert en hel del kvar som jag älskar

Just nu gillar jag:

Kanye West med Heartless
Neyo med Mad

Ha en skön fredagkväll allihopa
3)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Väldigt intressant att du tycker frukt och grönsaker är billigt =) eftersom kilopriset på godis är sådär 3-4 ggr dyrare än frukt. En sådär 69 kr kilot kostar ju ändå godis. Frukt väger såklart mer, men mättar bättre och ger bättre känsla efteråt. Självklar vinnare men ändå sitter man där med sin godispåse hahaha. Musik orkar jag inte svara på just nu, är också helt slut... skönt att sova snart!

2009-03-13 @ 21:38:18
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ja, det är ju sant angående lösgodiset.

Men jag tycker ändå frukt är dyrare än det borde vara. 4 kr för en lösviktsbanan/ett lösviktsäpple tycker jag är i dyraste laget.

Jag ska börja köpa frukt på Vi istället vilka har mycket billigare frukt och grönsaker.

2009-03-14 @ 19:32:32
Postat av: paula

men handalr inte du på lidl? e bananerna så dyra där? de hade jag aldrig köpt då hade köpt en frukt som var billigare.

2009-03-15 @ 02:36:27
Postat av: Kerstin

Jo, jag ska sluta dyr frukt på Ica, ska handla på våran Vi affär i centrum de har mycket billigare frukt. Vi har en bananälskande kille här hemma så jag brukar köpa några stycken per vecka.

2009-03-15 @ 16:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0