Shoo på er

Hallå i stugan!

Idag har varit en skön dag på många sätt. Underbart väder, solen har lyst hela dagen och smält bort det mesta av den äckliga snön. Jag fick köra en högerstyrd bil idag  jobbet, roligt att få prova på olika saker och se att man klarar av det mesta :-)

Barnen och pappa hade en skön dag tillsammans då de åkte iväg till Heron City och lekte och åt (självklart) på McDonalds. Imorgon ska de också ha en mysdag tillsammans men Alicia tyckte inte det var roligt för att jag inte kommer vara hemma!

Mina barn har hakat upp sig på ordet bajs (allting är bajs, i sånger/lekar m.m.) så idag läste jag en bok "Bajsen tittar på natten" egentligen heter den "Tummen tittar på natten." Jag bytte ut ord här och där till ordet bajs och vad Alicia skrattade, jag skrattade också loss några gånger. Så det är en rekommendation omni har tråkigt en dag, byt ut ord mot bajs.

Nu ska jag kolla klart på Seven Pounds tänkte jag.

Ha en skön fredag!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Så lättroade man kan vara ;)

2009-03-05 @ 21:47:12
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: paula

HAR DU SETT KLART SEVEN POUNDS NU? OCH SÄG INTE ATT DEN INTE RÖRDE DIG I HJÄRTAT! DEN SATTE SPÅR I MIG OCH TANKAR TÄNK OCH HA EN SÅN MAN .

2009-03-07 @ 02:37:09
Postat av: Kerstin

Ingela: Prova själv så får du se :-) Gör det gärna när du är trött på kvällen haha



Paula: Har sett klart den och nej den rörde mig inte i hjärtat tyvärr. Men Will Smith var fantastisk!

2009-03-07 @ 16:05:00
Postat av: Tess

hej hej fin blogg du har :)



jag vill bara berätta att nu i helgen kommer jag ha en tävling om en resa till östeuropa, så missa inte att kolla upp de å va med och tävla kanske just DU vinner



kram

2009-03-07 @ 16:17:18
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: paula

har du inga känslor??? eller du har annat att tänka på? eller e jag jävligt blödig? robban började nästan osså böla när han såg den. stoneheart hahahahha

2009-03-09 @ 20:30:10
Postat av: Anonym

Paula: Klart jag har känslor. Var ganska trött och det kanske påverkade mig??

Will Smith var fantastisk i alla fall!

2009-03-11 @ 22:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0