Söndagdag

Henry är sjuk... Han har feber, en jobbig hosta och är förkyld. Vi sov knappt inatt för hans gnällande. Han gnäller på natten när han är sjuk. Så jag kommer vara hemma med honom imorgon s får vi se om han kan gå på tisdag.
Han har varit hängig hela helgen och bara varit hemma för att vila upp sig.

Kollade på Bed Time Stories igår och den var sådär. Men jag kan inte glömma marsvinet i filmen, ni som sett den vet vad jag menar. Shit alltså!

Nu är Alicias inomhusfotboll över så nu ska hon börja träna utomhus på onsdagar 17.30-18.30... Inte en bra tid för då får vi ta bussen för bilen har Felix till jobbet. Plus att jag måste ta med huliganen... Jaja, det ordnar sig väl.

Nu måste jag springa ner till tvättstugan. Hatar när man ställer om klockan inför somartid, dagen går ju alldeles för fort...

Sista ätardagen idag sedan imorgon är det allvar. Hoppas ingen hoppar av nu för allt eller inget!!

Ha en fortsatt skön söndag!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Aaaa Bugsy ser så rolig ut!! Hur många är ni som är med i team beach 2009?

2009-03-29 @ 18:28:07
Postat av: Ingela

Jo, jag är med i team Beach. Men jag är helt värdelös känner jag. De kalorier jag ätit mindre i veckan har jag tagit igen i helgen. MÅSTE bli slut på det!

2009-03-30 @ 08:48:33
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Tessan: Bugsy, jag skrattar bara jag tänker på honom haha

Vet inte hur många vi är, jag, Anna och min syrra så 3 typ.



Ingela: Ja, nu är det slut med det! Tänk att du vill bada och skoja på stranden i sommar med gossarna och känna att du ser ok ut.

Matschema är det bästa och inte ha något gott hemma. Du får ha med hela familjen på det!

2009-03-30 @ 14:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0