Fredagkväll

Tröttetrött är jag helt klart men måste lägga in något inlägg i alla fall.

Jag har nu bokat möte med Länsförsäkringar Bank 28/5 och nu gäller det att hitta barnvakt någon timme den eftermiddagen.
Till banken ska jag ställa en massa frågor som jag skriver ner och ska även passa på att fråga om de kan erbjuda bättre och billigare försäkringar. Spännande :-)

Vad har ni för försäkringsbolag? Är ni nöjda/missnöjda?

Fick hem ett brev från Alicias skola, den hon ska börja i till hösten. Hon börjar 19/8 i förskoleklassen på Borgskolan. Spännande och vemodigt att hon ska gå från att vara dagisbarn till skolflicka...
Flera av barnen på hennes dagis ska också gå på denna skola så det känns tryggt. Känner barnens föräldrar och vi bor alla här runtomkring. Men hennes bästis har valt en annan skola :(

Nu ska jag äta salta pinnar och äpple, bra kombination, va?

Ha en skön helg

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det är det. saltpinnat är det lite kalorier i. 8 pinnar 1 points.

2009-05-18 @ 23:03:00
Postat av: Kerstin

Ja, 30 salta pinnar är 2 poäng enligt min bok.

2009-05-20 @ 20:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0