Tidiga inlägg idag



Igår köpte vi en cykel till Henry, hans första cykel :-)
Den kostade 699kr på Biltema. Det var tänkt att vi skulle köpa en begagnad från Blocket men vi ringde på 5-6 annonser och alla var sålda så vi köpte en ny.
Nästa år säljer vi kanske den för 400kr (?) om den är i bra skick och köper en större storlek.

Så nu ska det cyklas med barnen i sommar. Ska ev. köpa en begagnad cykel åt mig också så vi kan cykla ut och ha picknick lite överallt :-)

Annars måste jag medge att jag ätit 2 gräddbullar och 2 godisstänger i veckan... Men men det känns ändå ok för jag fortsätter med träning och mitt matschema ändå. Jag vill ju kunna leva ett normalt liv där man kan ta något gott då och då utan att det ska leda till ett enormt begär.

Kommentarer
Postat av: paula

ja det hade jag aldrig kunnat. jag hade ätit 4 gräddbullar på en gång!!! hahahaha

godisstängerna, pingvin är det minst kalorier i av allt godis. det är 1 el 2 points inte mer. i mars är där 5. i snickers är där 6.

varit hos max hela dan och solat mig, röd på armar ansikte och nacke. jajaj, får väl vänja sig nu mennästa ggn ska jag ta på solkräm.

2009-05-02 @ 18:38:29
Postat av: Ingela

Nja, tror nog där är lite fler points än 5-6 i snickers o mars. Jag har kollat sånt grundligt förr hahaha, men tänk på att 5-7 point är lika mycket som man har till en lunch eller middag...



Fin cykel! Vi har också köpt på Biltema och monterat ihop själv. Ni får ju skaffa en större bil så att ni kan ta med er Simons begagnade cyklar hem till estocolmo =)

2009-05-02 @ 19:43:50
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Paula: Ok! Slängde de andra gräddbullarna för de smakade gamla.



Ingela: Ja, just det. Vi behåller vår kära bil x antal år till innan den byts ut mot en säkerligen 7-sitsig.

2009-05-04 @ 18:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0