Tisdag

Ja, idag slutade vi ännu tidigare, 12.40 :-)

Finns inget att göra så då är det bara att gå hem och njuta av solen och värmen.

Min kompis med son slutade också tidigt så barnen blev upphämtade redan 13.30 och sedan har vi varit ute och lekt och njutit av solen.
Nu tittar jag ut och ser att det börjat regna, bläää

Strax kommer min andra kompis med dotter hit och hälsar på någon timme, har inte träffats på evigheter känns det som.

Annars rullar det på härhemma.
Sköter mig vad gäller mat och träning och kämpar för att nå veckans mål, under 60 kg :-)

Ja, nu får jag avsluta då. Kramisar


Kommentarer
Postat av: Ingela

Fy vad härligt att få gå så tidigt med full betalning när det är vackert väder! Lite avis där, men vet ju hur du/ni kämpar med cyklar/moppar under vintertid så det är ni väl värda! =)

2009-05-26 @ 20:55:06
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ja, ibland gillar jag verkligen mitt jobb :-)



Vi har hög timlön med tanke på att vi aldrig arbetar heltid, närmare deltid ibland och ändå får full lön.

Visst är vintrarna slitiga och jobbiga men det glömmer vi under sommaren :-)

2009-05-26 @ 22:36:06
Postat av: paula

läser anna adidas aldrig din blogg? bara undrade... träffas inte ni ofta?

2009-05-26 @ 23:29:16
Postat av: paula

nej glömde skriva att jag skrev mitt första inlägg i min blogg idag som heter paulasblogg, samma som innan.

2009-05-26 @ 23:30:52
Postat av: paula

men det går inte klicka på länken ni i familjen har lagt till. utan gå in på: www.paulasblogg.bloggagratis.se och lägg till den igen.

2009-05-26 @ 23:33:34
Postat av: Kerstin

Nej, inte så ofta. Hon sitter aldrig vid datorn.

Vi träffas väl ca en gång i veckan typ.

Jag ska lägga till din blogg i min blogg och jag har skrivit kommentar i din blogg :-)

2009-05-27 @ 16:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0