Tivoli idag



Idag har vi varit på ett tivoli här i närheten. Barnen åkte någon karusell, en hel del av tiden gick åt till att (som vanligt) jaga efter Henry. Han smiter iväg så fort han får chansen och det är så himla jobbigt.

Ikväll är det Eurovision song contest och jag tycker det ska bli roligt att se de olika ländernas bidrag, har knappt hört något ännu. Har ni redan någon favorit??

Måste berätta att min kära barndomsvän Cecilia fick sin lilla dotter Sella för en vecka sedan. Stort grattis till henne och lilla familjen. Helt underbart med en nyfödd, ska träffa de i sommar och längtar efter att snusa på bebisen :-)

Idag har jag skött mig sådär vad gäller maten. Ätit glass och godis och känner mig helt full i magen nu. Egentligen är det inte mycket jag ätit men min magsäck är van vid väldigt små portioner nu att om jag äter lite mer/annorlunda än vad jag brukar så känns magen spänd och övefull. Jag känner mig även lite illamående, skittskumt!

Ha en trevlig kväll nu!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Det är många bra bidrag det här året! Men jag tror att Norge vinner. Men hoppas på Portugal :)

2009-05-16 @ 23:07:59
Postat av: Kerstin

Tessan: Varför trodde alla på Norge?? Jag får lyssna på den igen och igen för att se om den verkligen är så bra :-)

2009-05-17 @ 16:31:06
Postat av: paula

sverige eller israel skulle vunnit. norge var inget specillt bara en söt grabb.

2009-05-18 @ 23:05:26
Postat av: Kerstin

Paula: Har ändrat mig, gillar nu Norges mycket :-)

2009-05-20 @ 20:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0