Veckans vägning nr 6

Glömde ju berätta om veckans vägning!!

Jo vågen visade 61.8 kg, helt otroligt! Jag gick ner 1,5 kg förra veckan och totalt har jag nu gått ner 6.4kg och jag är så nöjd och glad. Det betyder att jag nått mitt första delmål på 5 kg och nu siktar jag på mål 2, 10 kg (58,3 kg) och sedan är jag nog rätt nöjd, får se :-)
Jag fattar inte hur jag bara kan gå ner sådär mycket trots att jag ändå unnar mig lite då och då. Jag är mycket mer lös vad gäller maten denna gång än vad jag brukar vara.

Jag börjar fundera på hur jag ska äta när jag väl nått min målvikt. Lite regler m.m. Inga kakor, fortsätta träna, matscheman, väga mig varje vecka och inte bara släpa lös sockermonstret i mig som jag brukar göra vareviga år. Ge mig styrka att klara detta!

Kämpa på därute

Kommentarer
Postat av: Tessan

Du är så duktig!

2009-05-11 @ 16:13:23
Postat av: Ingela

Grattis, det är dig väl unnat!

2009-05-11 @ 23:07:05
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: annazeta

Du fortsätter att gå ner eftersom ämnesomsättningen har förändrats och sen rör du dig väl en del på jobbet också? Du klarade allt du tog dig an, med bravur, redan sen dagistiden =)

2009-05-12 @ 10:23:36
Postat av: Kerstin

Tessan: Tackar!! :-)



Ingela: Tackar så mycket!!



annazeta: Ja, det beror nog på en högre ämnesomsättning och visst rör jag mig på jobbet :-)

Tack för det vännen!

2009-05-12 @ 18:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0