tjolahopp

Här var det lördag och shit vad jag är trött i hela kroppen, skulle somna om jag lade mig ner...

Har nu sett två filmer "The Horsemen" med bl.a. Peter Strormare och den var väl som en typisk amerikansk thriller med bestialiska mord och jakten på mördaren. Lite oförutsägbar är den ändå trots allt.
Igårkväll hade vi A och barnen här, de hade vi inte träffat på minst en månad så det var dags. Vi hade fredagsmys och kollade på Idol tillsammans. Hörde att Eddie åkte ut och det var ju synd.

Senare såg jag en dansk thriller "fri os fra det onde" och den var väl sådär. Ok men inte fantastisk.

Just nu går Saw6 och Paranormal activity på bio, två filmer som jag verkligen ser framemot att se =)

Ikväll ska vi se två komedier "Lesbian Vampire Killers" och "Next Day Air" och hoppas på att få skratta högt hahahahahaha

Emma är här, det var minst en månad sedan hon var här sist, hon har fullt schema på helgerna =)

Imorgon är det dags för dansuppvisning för Alicia, ska bli kul att se!!

Ha en skön lördagkväll!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0