Hej hopp på er!!

Igår var det ju Idol och Carolina åkte ut. Hon är bra men valde en för svår låt som bara lät konstigt.
Reza och Eddie var faktiskt bäst igår tyckte jag men alla var duktiga, inte en enda dålig!

Idag gick vi upp tidigt (7.30) för att åka till Alicias simskola, det var avslutning så barnen fick visa upp vad de lärt sig och sedan fick vi fika och bada tillsammans.
Jag, Henry och Alicia badade i 2 timmar och barnen var rätt trötta. (jag med hehe)

Nu är hon bokad till nästa kurs, mellangruppen och det blir några veckors uppehåll. Den börjar 2/11 och nu kommer det vara måndagar och onsdagar 18.30-19.00. Bättre tider tycker jag och så slipper vi gå upp tidigt på lördagsmorgnarna =)

Sedan har jag varit duktig idag och frostat av frysen och rengjort kylen. Nu skiner de som aldrig förr. Hur ofta brukar ni frosta av och rengöra kylen ordentligt??

I eftermiddag var det tänkt att hela familjen skulle åka till Heron City och spela lite och äta mat. Men Henry bråkade så mycket, ville inte ta på bälte, skrek och öppnade bildörren. Så Felix gick hem med honom så åkte jag och Alicia själva, vid Heron mötte vi upp Emma. Så åt vi mat, spelade lite spel och kollade på ett pojkband om spelade, RMK och có hette dem, har tydligen varit med på Talang.

Nu idag ska jag se District 9 som jag tänkt hela veckan. Har somnat och inte orkat men idag ska det ske!

Ha en skön lördagkväll

Just det måste berätta en rolig sak. I Alicia förskoleklass skulle alla rita en bild på vad de vill arbeta med som vuxna och Alicia vill tydligen bli kassörska på Lidl...
Som jag skrattade, det är ju  t o m värre än Citymail haha

Ciao

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja, hahaha, jag hoppas hon ändrar den drömmen med tiden =D om inte minst för lönen skull!



Frosta av frys = 1 ggr per år. När jag tyckt att den måste avfrostas i typ ett halvår...

Kyl... skäms... för sällan, mest när det är spillt...

2009-10-11 @ 16:17:00
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hon ville ju bli rektor för nån vecka sen..

Jag brukar frosta av frysen innan vi åker på semestern på sommaren sen sätts den på när vi kommer hem... Kylen rengörs när det ser ut och behövas :)

2009-10-11 @ 17:01:52
Postat av: Kerstin

Ingela: Jo, det får vi hoppas! =)



Tessan: Ja, rektor är bättre än Lidl men just nu är det Lidl som gäller tyvärr...

2009-10-11 @ 18:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0