Tisdag, höst, trötthet,

Usch vad jag är trött, känns i hela kroppen och i princip hela dagen. Dock inte så mycket på morgonen och förmiddagen men efter jobbet är jag som en död sill.

Helst skulle jag bara vilja slänga mig i soffan efter jobbet men jag har ju två kära barn att hämta också på två olika ställen. Upphämtningen brukar gå någorlunda bra men kan ta tid ibland. Och barnen vill aldrig gå hem så jag får lirka och locka för att få med dem hem.

Sedan ska ju mat lagas och ätas, barnen ska det mysas med, datorn ska hinnas med, duscha, träna och tv gärna också.
Så är det ju aktiviteter vissa dagar i veckan, möten, tvätt och barnens fighter.

Är det konstigt att jag är trött??

Ikväll är det dags för Desperate Housewifes så missa inte det, 21.00 på Kanal 5.

Ha en skön onsdag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0