Torsdag på gång

och här händer det väl inget direkt.

Men åh vad mina utslag kliar, bränner och sticks. Och man ska ju inte röra men hur lätt är det?? Har börjat ta Atarax igen, det är en tablett som hämmar den del av hjärnan som gör att man vill klia sig.
Den enda nackdelen är att man blir dåsig och lite väck i skallen, alltså mer än vanligt =)

Åh, vad skönt att slippa hämta barnen vid sena dagar!! Helt underbart att komma hem och hela härliga familjen är redan hemma och välkomnar en glatt (?). Ali var lite sur men så fick hon en bit choklad så då vart hon glad igen. Som sin mamma =)

Ikväll kommer det inget på tv ju, tråkigt! Får kanske kolla på någon film istället.

Håll ut allihopa för imorgon är det fredag och helgen är på intåg. Finns det något härligare än en fredagmorgon på jobbet då man vet att om några timmar så är man ledig i 2 hela dagar?

Nu tackar jag för mig, tråkig jag vet men har ju inget att säga...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0