Usch vad vi mår dåligt...

Vi mår skit, piss och allt du kan tänka dig!

Det enda vi gör hela dagen är yrar, sover, svettas, fryser om vartannat. Jag och Felix har det värst men barnen är så slöa, hostiga och förkylda.
Vi ringde till Vårdcentralen imorse för att se om vi måste testa oss om vi har svininfluensan men de tyckte vi skulle avvakta.

Imorgon ska vi ringa tillbaka så de kan kolla på barnen, lyssna på lungorna, kolla i halsen och sådant. Så de kan få någon bättre hostmedicin också.

Det var längesedan jag var så levande död. Ont i varenda muskel och ben i hel kroppen. Orkar ingenting, vi äter knappt något heller. Minste lilla ansträngning gör att jag måste lägga mig och vila/sova i någon timme.

Hoppas så att vi snart piggnar till! Missade både föräldraträffen på Alicia skola och föräldramötet på dagis. Imorgon är det fotografering på dagis men Henry kommer säkrt missa det precis som förra året... Tråkigt men då tar vi foto med vår digitalkamera och skriver ut.

Nu måste jag vila igen! Tack till er som tänker på oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0