Fy f-n vilken dag...

Är helt slut i kropp och knopp.

Vi hade mängder av post, fick dela extra och hann inte ut med all post... Jag stressade hela dagen för att hinna, åt en snabb lunch och ut på rundan, efter rundan stressade jag iväg för att hämta Alicia från fritids (använde min återstående lunchtid till detta) och lämnade henne på kyrkans miniorer (hon kom typ 40 minuter försent...).

Slutade 17, ska hämta Henry 17, stress till dagis för att hämta honom, kom dit 17.10. Tillbaka till centrum och postade ett paket med kläder som jag sålt på Tradera, stressa tillbaka till kyrkan för att Hämta Alicia 17.30.
Sedan fick vi gå hela vägen hem för Felix fick jobba över lite. Så det var en jobbig promenad hem med två hungriga, trötta och gnälliga barn... Väl hemma kom Felix efter en stund hem med MacDonalds mat åt oss, orkade inte ställa mig och laga mat efter en sådan här dag...

Imorgon lär det också bli en hel del stress tyvärr. Dagis stänger 16.15 så jag måste iväg och hämta Henry och sedan förmodligen tillbaka till jobb för att jobba till 17. Hämta Ali, sedan får vi ta t-banan till Fittja för Alicia har simskola 18.00...

Sådana här dagar är det inte kul att arbeta på Citymail!!

Nu ska jag slappa lite och vila hjärnan lite.

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Tessan

I lööööve CityMail! Vad är bättre än en trött kropp, mosad hjärna och svullna knän?

2009-09-17 @ 19:18:03
Postat av: Kerstin

Tessan: =) Finns inget bättre jobb

2009-09-17 @ 21:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0