Jobbiga unge

Henry är en väldigt krävande ung man vilket är mycket jobbigt för oss föräldrar.

Han är arg och sur nästan konstant, vill inte göra som han blir tillsagd, slåss, rivs och bits och jag vet inte varför han är så.
Det är jobbigt för Felix att lämna honom på dagis på morgonen och det är jobbigt för mig att hämta honom. Han bara bråkar och bråkar...

Hoppas så att det snart vänder. Vill inte att han ska vara sådan, vill inte att han blir en sådan som stör andra i skolan och som barn inte vill leka med.
Vill ha en god och glad kille inte en sur och butter.

Jaja, nog om det. Idag har det väl inte hänt något speciellt.

Forstsätter träna och leva "nyttigt" men känns som jag står still, vill under 60 kg och har drygt 1 kg kvar typ.

Jag sålde för 340 kr igår på Tradera så det är ju helt ok. Man vill ju alltid ha mer men det är ju en auktion och ibland vinner man och ibland förlorar man. En overall fick jag 135 kr för och en skjorta fick jag 1 kr för. Så det kan variera i pris.
Så nu kan jag ha de pengarna som ettt bidrag till Henrys vinterkläder som jag ev. köper i helgen.

Ikväll börjar en serie om "svenska lyxhusfruar" i Hollywood. Klockan 21.00 på Tv3, missa inte det.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0