Lördagen är på gång

Ja, vad har hänt idag då??

Simskola på morgonen, tur att jag är morgonpigg. Sedan gjorde vi några småärenden och sedan hem för att städa. Vi städade i några timmar så nu är här rent och det lär ju hålla till ikväll då barnen snabbt drar fram allt och skräpar ner...

Nu sitter jag här och surfar runt. Min storebror Jan har nu börjat blogga också och här har ni hans länk http://fromdusktilldawn.blogg.se/index.html
Så går gärna in och läsa hans blogg också.

Fick ett mail av en annan brorsa och det var ett sådant där mail ni vet, där man ska titta på något och så kommer värsta "monstret" fram och skriker. Shit vad jag skrek, Felix kom springande haha. Mina skrik övergick i tårar, skrattade så jag grät åt mig själv. Har ju sett sådana filmklipp på "american funniest homevideos" där folk blir skrämda av liknande mail. Då brukar jag gapskratta =)

Ikväll blir det väl någon av filmerna jag tänkt att se men som jag somnat ifrån...

ha en skön lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0