Lugnt och skön lördag =)

Glömde säga att jag köpte vinterskor åt barnen på IcaMaxi igår. Brukar köpa de där och de brukar vara riktigt bra på att hålla värmen och stå emot väta.
De kostade 199kr styck så det var ju bra =)
Så nu har barnen allt de behöver inför den kalla hösten och vintern, skönt!
Men jag skulle vilja ha både en höstjacka och vinterjacka, får se om jag hittar något.

Idag var det simskola på morgonen och Alicia simmade 2-3 meter själv och 25 meter med armskydd så det går framåt! Kul.

Vid lunch åkte vi till Skopunkten för Alicia var i desperat behov av ett par nya skor. Jag vet inte vad hon gör med sina skor men efter några dagar/en vecka så kan det vara hål i dem, eller skrapade längst fram m.m. Henrys skor är jättefina änsålänge men Alicias slängde vi direkt.
Hon fick ett par snygga vita och rosa typ basketskor med både snörning och kardborreband. De var dessutom på rea så vi fick de för 149kr.
Nu får vi se hur länge de varar...
Sedan var vi på Heron City och åt lite MCdonalds och kinamat, mumsigt!
Såg Mange Scmidt uppträda och såg även Nanne Grönwall =)

Igår med filmen haha, jag somnade efter typ 10 minuter... Så nu ska jag ge mig på ett nytt försök för att se Nattmuseet 2. Har även tänkt att se Fast and the furious 3 idag om jag inte somnar...

Ha en skön lördag gott folk

Kommentarer
Postat av: Ingela

Att skorna blir förstörda har säkert att göra med att barn bromsar fart när de cyklar med fötterna... släpar dem i marken för att stanna cykel/gungor osv...

2009-09-28 @ 13:40:31
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Jo, det är klart men Alicia är den värsta av barnen och det gäller även kläderna.

Hon har fläckar överallt på sina kläder, på ställen man inte trodde det kunde finnas fläckar.

Hon bryr sig in om när det är hål i kläderna och hon är helt smutsig.

Henry däremot är sällan smutsig och hålig, gillar inte smuts.

2009-09-29 @ 18:08:41
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0