Onsdag, jobb, hunger och kyrkan

Ja, så har dagen sett ut.

Efter jobbet så gick jag och Alicia till Ljusets Kyrka här i Norsborg. Det var första gången för Kyrkans miniorer, för barn mellan 6-9 år. De kommer pyssla, leka, baka, sjunga m.m. Inspirerade naturligtvis av kristendomen.
Jag var med idag och hon verkade ha kul och vill gå dit igen. Men jag behöver inte vara med fler ggr, utan jag kommer lämna henne där själv.
Synd är att det är mellan 15.30-17.30, dum tid då jag ofta slutar senare än så...
Men hon får gå de dagar jag hinner lämna henne.

Jag var så hungrig där. Men jag åt inget skit trots allt utan gick hem efteråt och gjorde tortillas med färs och grönsaker, gott och nyttigt =)

Nu ska barnen strax sova! Och jag se finalen (?) av Bachelorette på Kanal 5 klockan 21.00.

Ha det gott

Just det, har bokat kryssning på självaste Halloween, vi åker lördagen 31/10 och Promoe ska uppträda på båten så det är ju cool/kul.
Har även anmält mig som blodgivare idag, spännande och det känns bra!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Ingela

Åh, vad du är duktig - både med maten och att du anmält dig till blodgivare! Det borde jag absolut också göra.



2 h barnpassning i kyrkans regi, kanon (om man vill ge barnen de värderingarna)

2009-09-03 @ 08:35:06
Postat av: Kerstin

Ingela: Tackar, jag känner mig väldans duktig =)

Jo, så har jag inte sett på det men det är ju sant, två timmars barnpassning.

Var det därför vi alltid fått gå på det som små?? hmmm

2009-09-03 @ 22:31:01
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0