Onsdagen är här med kyla

Brr vad det är kallt ute, hatar kyla och mörker!!

Nu har mössa, vantar och tjockare jackor åkt på. Men sedan på dagen blir det sol och lite varmare.
Alicia har slarvat bort sin jacka igen... F hittade den inte någonstans. Alltså vi ska ha föräldramöte imorgon och då ska jag ta upp det här med kaoset med kläderna.
När man kommer in i skolans hall så ligger det saker över hale golvet, på bänkar och under bänkar. Mycket stökigt och det tar en tid innan man hittat om man nu hittar Alicias kläder.

Jag kommer inte låta henne ha på sig sin nya, dyra vinterjacka till skolan för då försvinner väl den också. Hon får ha på sig ärvda jackor alternativt jackor som jag får köpa på seconhand. Tråkigt men vad ska man göra med Alicias slarv mer än att tjata.

Är så trött som vanligt =) Hösten, kylan och mörkret gör mig så sömnig.

Ikväll ska det bli Idol 20.00 på tv4 och Greys Anatomy 21.00 på Kanal 5.

Sedan ska jag ha uppesittarkväll till midnatt då de släpper tågbiljetterna för 95 kr styck för vår återrresa från Malmö. Det gäller att vara ute i god tid om man ska ha bästa priset =)
www.sj.se

Japp japp nu ska jag surfa vidare innan barnen ska stoppas i säng! Ciao

Kommentarer
Postat av: Ingela

Albin är precis lika slarvig! Har t o m blivit av med en helt ny sko - EN! Lycka till med biljetterna!

2009-09-30 @ 21:35:05
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Det ligger väl i släkten =)

Hoppas ni hittat skon nu!

Jag fick de billiga biljetterna, läs senaste inlägget!!

2009-10-01 @ 22:27:00
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0