Söndagen är på gång

Och vad har vi då gjort?

Tränat, städat och varit på dans. Jag har shoppat en ny höst och vinterjacka åt mig själv!! Den är svart och figursydd med avtagbart skärp. Pälsklädd huva för kalla dagar. Den kostade 499 kr och jag använde mitt presentkort som jag fick när jag fyllde år.

Felix har köpt en ny extern brännare idag så han är glad. Med den kan man tydligen bränna doublelayers, alltså X-Box spel m.m.

Nu ska det lagas mat härhemma, fortsätta dammsugningen och senare kolla på The fast and the Furious 4, älskar de filmerna kanske för jag älskar snygga sportbilar =) ( och snygga skådespelare hehe)

Samla krafter inför en ny vecka, det behöver vi alla!

Arrividerci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0