Söndagen fortgår

Idag har jag tränat, pysslat lite och varit på dans med Alicia.

Efter dansen stack vi till SKHLM (ett köpcentrum) för att kolla vinterkläder.
Hittade en fin jacka på KappAhl för 599kr som tur var hade jag 25% rabatt så det blev "bara" 450kr för jackan. Lite för dyrt egentligen men det är en jacka i riktigt bra kvalité. Så kan jag sälja den nästa år kanske om nu Alicia inte gör som vanligt fläckar ner och förstör kläderna...

                                                    

Sedan köpte jag ett par svarta termobyxor från H&M, hade 50kr i bonus hos dem. Så de kostade endast 199kr, bra pris! Men varför har nästan inga termobyxor resårband under fötterna längre? Mycket märkligt.
 
Nu är vi hemma igen, lite fattigare men glad över bra köp. Nu är det Henry kvar, overall och vinterjacka ska han ha. Plus att båda barnen ska ha ordentliga vinterkängor.
Men vintrarna har varit så milda de senaste åren så kläderna används ju inte så mycket som man skulle vilja. Henrys overall från i fjol är i princip i helt nyskick.

Nu ska jag laga lite mat, barnen ska bada och jag ska se hur det går för mina Tradera auktioner som går ut ikväll. Ska lägga in två nya auktioner idag också.
Skötbordet som jag har annons på blocket för ringer ingen på... Tråkigt men jag får väl sänka priset som vanligt.

Ha en skön söndagkväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0