Thank God it´s Friday

Kändes som denna arbetsvecka aldrig skulle ta slut...

Idag slutade vi vid 14.00 så det var skönt! Jag kunde handla lite innan jag hämtade barnen.
Jag hann t o m laga mat idag =)
Ikväll har jag tvättat stora lass, det var typ två veckor sedan vi tvättade sist...
Jag har även tränat ikväll trots att jag var/är rätt trött i kroppen.

Nu sitter jag här med ett glas cola light och en skål med popcorn. Ska strax lägga mig.

Har fått löneökning och jag är mycket nöjd. Men tror inte på siffrorna förrän jag ser de på lönespecifikationen. Citymail är bra på att göra fel med våra löner.
Jag ska få 1065 kr mer i lön vilket betyder att jag nu har en lön på hela 21915 kr i månaden =)

Det är nog ganska bra för att vara brevbärare tror jag. Dessutom jobbar vi ju inte 100% kan man säga. I genomsnitt per månad ligger vi nog runt 75-80 %. Vi är ju ett av de få företag som har schema men som går hem när vi är klara, beting alltså.
Men det är ett slitsamt jobb för ryggen och knäna. Hur länge orkar man??

Ni får ha en skön helg på er, vila ordentligt för snart är det måndag igen bläää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0