Tisdag på gång

Och ja, här är inget på gång...

Bara en vanlig vardag men en speciell dag för barnens kusin Jonathan som fyller hela 13 år idag. Hipp hipp hurra för nyblivna tonåringen!

Mitt nyttiga liv frotgår och det går helt ok. Men funderar på vad som är bra att äta mellan lunch och middag??
Vi äter ju oftast tidig lunch på jobb, och sedan äter vi inte middag förrän vid 17.00. Jag brukar ta en frukt när jag kommer hem men det känns som jag behöver mer.
Tips på nyttiga och snabba mellanmål önskas!

Ikväll blir det träning och Idol börjar 20.00 på Tv4 så missa inte det!

Jaja, nu ska jag inte uppehålla er mer, ciao

Kommentarer
Postat av: annazeta

Rissifrutti brukar jag slänga i mig. Väldigt gott och mättande.

2009-09-09 @ 11:05:38
Postat av: Kerstin

annazeta: Bra idé! tackar

2009-09-09 @ 18:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0