Tisdag

Först vill jag bara ropa Grattis åt barnens kusin Annie som fyller hela 12 år idag, GRATTIS!!

Idag var det som vanligt på jobbet förutom lite stressigt för jag var tvungen att gå vid 14.45. 15.15 hade Alicia tid hos sjuksköterskan angående hennes sängvätande.

Vi fick lite råd och ett kiss-schema som hon ska följa. Hon ska kissa 6-7 ggr per dag och precis innan måltiderna. Hon sade att det kan ta tid och det beror på att Alicia saknar ett speciellt hormon som gör att man inte kissar på natten.
Så vi ska försöka hålla schemat och se om det sker någon förbättring.

Hoppas det inte tar alltför många år innan hon blir fri från sängvätningen. Det är inte roligt för någon av oss!

Jag är så trött på att vara sådär "superduktig" vad gäller maten då det inte visar sig på vågen. Jag kanske kör för hårt?? Nu ska jag försöka slappna av och försöka ha en mer sund inställning till maten. Försöka inte stirra mig blind på vågen utan mer på hur kläderna sitter och hur jag mår.
Mycket jobbigt det här med maten, mycket ångest och det påverkar hela min dag.
Har bara blivit värre med åren, minns att jag aldrig tänkte ens på mat och hur mycket jag åt innan jag blev gravid första gången. Jag kunde äta vad som helst och inte gå upp.

Ska strax upp på träningscykeln och cykla lite. Ikväll blir det Idol på Tv4 klockan 20.00.

Ha en skön kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0