Är hemma och vabbar, filmfrossande, besök

Jo, Alicia blev allt sämre under gårkvällen, tog tempen och hon hade 38,5 grader. Så hon får vara hemma idag och imorgon.
Så chefen ställde upp igen på oss så att all post kom ut idag också. Det är svårt med endast 3 ordinarie på plats men de är duktiga =)

Jag lämnade Henry på dagis för han är ok. Så får han leka av sig och så får Alicias vila upp sig ordentligt.

Har kollat på 2 filmer idag.



The final, en film som handlar om ett par mobbade ungdomar på en Highschool i USA som bestämmer sig för att ge igen på ett grymt sätt. Det är en thriller, och lite läskiga scener finns med. Men jag gillade den, jag gillar ju läskiga och highschoolfilmer =)

Har ni sett den?

Sedan blev det:

 



The fourth kind, en film som är baserad på verkliga händelser i en mindre by i Alaska. Underliga saker har pågått där sedan 1960-talet. Man får se filmer och ljudupptagningar från olika sessioner. Den var mycket spännande, och man lämnas funderande och undrande. Har det hänt eller inte??
Har ni sett den?

Har fler filmer på lager, några komedier som jag måste se.

Ikväll kommer min äldsta syster Monika hit och ska vara hos oss hela helgen. Hon har något politiskt möte så då passar hon på att även umgås med oss. Trevligt! Vi ska kanske gå ut imorgonkväll.

Ni får ha en fortsatt skön dag! Snart kommer pappa F och Henry. Vad ska vi äta idag???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0