Måndag, tidig dag, underbart väder, GLAD

Visst kan man bara inte sluta le och vara glad när det är så underbart soligt och härligt väder ute?

Vi slutade dessutom 13.45 så det var ju skönt! Gick hem, bytte om och hämtade sedan Henry. F slutade egentligen redan 10.45 idag men valde att jobba till 14.30 = extrapengar.

Så jag har lagat en gryta med kyckling och en massa grönsaker, gott.  Skönt med en stressfri dag.

Igår kollade jag och F på världens sämsta film "Never Surrender". Handlar om en professionell "burwrestlare" som dras in i illegala kamper, pengar, prostitution och annat smått och gott. Manuset är dåligt skrivet, skådespelarna är kassa och fula (!) och producenterna spelar huvudrollerna. Ingen kunde ordentlig engelska och det bara lät konstigt.

När jag nu kollar på tågbiljetterna till Malmö 25/7 så ser jag att restiden är 5 timmar och 45 minuter... Och det är X2000, varför? De brukar åka på runt 4 timmar till Malmö. Blää för att sitta instängd i ett tåg så många timmar med barn med spring i benen. Billigt men jobbig resa (?)...
Hem ska jag försöka boka ett 4 timmars tåg.

Ja, nu är det dags att avsluta här och önska er en trevlig måndagkväll

Kommentarer
Postat av: Ingela

Så då kommer du inte till min fest? =`(

2010-04-27 @ 18:01:53
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Det lutar mot det =(

Har inga pengar till att åka ner två ggr.

Vill så gärna komma ner, tro mig, mitt hjärta brister på tanken att missa er fest...

2010-04-27 @ 20:34:26
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0