Svar från SJ

Har mailat SJ en fråga. Varför det tåget vi bokade på sträckan Södertälje Syd-Malmö Central tar ca 1,5 timme längre än vanligt. Båda är X2000 tåg och sträckan densamma men ändå sklijer det så mycket tid. Ville ha ett mer rakt och detlajerat svar.

De svarade: 

"Tack för att du har kontaktat oss.

Det kan vara så att tåget du bokat på har byten eller stannar på fler hållplatser än tågen som har kortare restid.

Med vänliga hälsningar

SJ AB
Andreas"
 

Ok, alltså fick jag inget direkt svar på min fråga. Varför skulle de ha byten? Står inget om det i min bokning och hur många fler hållplatser finns det som kan öka restiden med 1,5 timme?!

Jaja, vi får se när vi väl sitter på tåget...


Nu är Felix på väg till en ishockeymatch i Globen, Sverige-Tjeckien, den börjar 19.30. Kul för honom att göra något, han som annars alltid sitter inne.

Imorgon är det Valborg och vi ska åka till en majbrasa mest för barnens skull. Mest står jag mest och fryser... Vad ska ni göra?

Ha det gott och ha en trevlig Valborg


Kommentarer
Postat av: paula

vi ska till pildammarna där är det cirkus akrobater, ljusshower och en annan akrobat man och sedan är det majbålet kl 21.30. de säljer korv och läsk osså och där är en kör med 80 man. vi kommer nog inte dit föränn fvid 20- 20.30 pallar inte vara där flera timmar för att se akrobater och de andra.

2010-04-29 @ 22:55:06
Postat av: Kerstin

Låter ju trevligt!! Ha så kul, kram

2010-04-30 @ 18:11:18
URL: http://chetti.blogg.se/
Postat av: paula

det blev aldrig av för vädret och bråk här hemma i osså mellan mig och pucki

2010-04-30 @ 23:00:18
Postat av: Kerstin

Tråkigt med bråk! Hoppas ni är vänner igen

2010-05-01 @ 19:51:28
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0