Vabbar även idag och nu kryper det i kroppen

Jag har tittat på film, spelat spel, ätit gott, suttit vid datorn m.m. Nu vill jag ut och jobba, vill röra på mig, få in rutinerna igen.
Alicia är mycket bättre men fortfarande förkyld, hostan har lagt sig men hon hostar till då och då.

Har sagt att jag ska jobba imorgon för jag tror Alicia klarar av att gå i skolan imorgon.

Igårkväll såg jag en film



"Edge of darkness" med bl.a. Mel Gibson. Han spelar en FBI agent, hans dotter blir nedskjuten framför hans hem. Nu börjar jakten på vem, vad, hur, varför?
Mycket spännande film, slutet blir sådär. Verkar som amerikanarna har svårt att avsluta filmer på ett bra sätt nuförtiden...
Har ni sett den?

Skulle se "Did you hear about the Morgans" idag men något är fel på filmen tyvärr. Så den filmen får jag hoppa över för tillfället.

Har inte så mycket att delge er en måndag som denna.

Ha en bra vecka gott folk

Kommentarer
Postat av: Anna

Edge of darkness har vi med sett den är jätte bra. ska se how to train a dragon nu, vabbar idag

2010-04-13 @ 11:09:34
Postat av: Kerstin

Jo, den var spännande men slutet dåligt. Barnen har sett Draktränaren men Alicia tyckte den var sådär.

2010-04-13 @ 21:20:19
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0