Fredag var det här och långhelg för mig =)

Visst är det skönt med fredagar, hela dagen går man och är glad =)

Denna helg är jag långledig, är föräldraledig på måndag för både dagis och fritids är stängda och jag vill inte att barnen ska vara på ett helt annat ställe första dagen efter semestern...
Tyvärr får jag bara lägsta nivån, 60kr innan skatt, jippie =)

Sitter och väntar på T som ska komma hit och fira Alicia. Hon kunde inte komma på kalaset och kommer nu ikväll istället. Funderar på om jag ska baka lite äppelkaka att bjuda på?! Har inget hemma att bjuda på annars...

Håller på att tvätta nere i tvättstugan, inte så mycket tvätt men alla sängkläder och täcken behövs tvättas.

Ikväll blir det nog någon film.

Ha en trevlig fredag!


Kommentarer
Postat av: Tessan

60 kr innan skatt? Wow...

Det gick bra med cola och chips :)

2010-08-27 @ 20:43:58
Postat av: Anna

samma här tvättar...



vi får se hur det blir med fotbollen imorgon. Har sagt till N i alla fall. Så kanske nästa lördag om jag inte har jobb då

2010-08-27 @ 20:58:36
Postat av: Kerstin

Tesan: Ja, det är ingen fördel att vara föräldraledig när jag bara har lägsta garantidagar kvar... Vad bra att det gick bra med cola och chips =)



Anna: Vad kul att vi tvättar samtidigt =)

Ja, det hade varit kul att åka dit tillsammans, barnen behöver någon aktivitet för att få bort all överskottsenergi

2010-08-27 @ 21:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0