Fredagens upptåg

gjorde att det inte fanns tid för bloggen...

På förmiddagen var det fullt upp och sedan gick jag och Anna och alla barnen till stranden, ja vi gick och barnen cyklade...
Jag tog mitt första bad för i år, är en badkruka och brukar aldrig bada men nu blev det av äntligen. Ganska ok i vattnet när vi väl fått upp värmen. Alicia simmar som en fisk, hoppar rakt ut i vattnet längst ut på bryggan där alla ungdomar håller till =) Hon är så duktig, bättre och mycket modigare än mig.

Sedan gick vi hem till oss, en ordentlig promenad är det men skönt med motion.

Väl hemma dukade vi upp äppelkaka, glass och chips, mumsigt. B-)

På kvällen kom Sara, barnens kusin från Malmö. Hon sover över här i helgen. Hon och Emma ska gå på The Voice konserten i Kungsträdgården. Många bra artister och de ska få träffa Florida, en amerikansk rappare. Emmas morbor jobbar inom musikbranschen och har fixat ett möte med honom.
För er som inte vet så är här en låt:




Kommentarer
Postat av: anna

ja det var riktigt trevligt på stranden och hemma hos er

Tack

2010-08-14 @ 20:40:11
Postat av: Ingela

Kul, jag gillar verkligen den låten! =)

2010-08-15 @ 12:31:45
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Anna: Ja, det blir alltid trevligt när vi träffas =)



Ingela: Jo, de var glada när de kom hem

2010-08-15 @ 14:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0