Lördagen so far

Idag har jag stått i köket hela dagen och bakat inför Alicias 7-årskalas nästa söndag.



Kanelbullar



Havrekakor i form




Chokladbollar

Ser det mumsigt ut? Ni är välkomna nästa söndag 15.00 =)

Är sugen på att åka till stan och gå på The Voice konserten men vi får se...

En dag kvar innan jobbet, ångest?? Nej, den har faktiskt släppt och det känns helt ok att börja jobba igen (keep telling myself that hahaha)
Nej men ärligt, det känns ok. Jag är glad att ha ett jobb att gå tillbaka till och där jag trots allt trivs ganska ok.

Sedan ser jag framemot att vara ledig minst en vecka i januari och lite strödagar här och där under året. Och Nigeriaresan 2011, som vi ev. flyttar fram till juni och barnens sommarlov.

Resten av lördagen har vi inga planer, får se om vi går ut en sväng.

ha en fortsatt skön lördag

Kommentarer
Postat av: Madde

Mums! Du får gratta Alicia, stora tjejen. :)

2010-08-14 @ 16:27:40
URL: http://bloggen.fi/detenaochdetandra
Postat av: anna

mums mums

2010-08-14 @ 20:37:50
Postat av: Ingrid Poulsen

Hade jag inte haft mina djur hade jag kommit!

2010-08-14 @ 21:32:14
Postat av: Ingela

Gott gott, nalla nu inte av det i veckan ;)

2010-08-15 @ 12:32:44
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Madde: Ska jag göra! =)



Anna: Du är välkommen att mumsa på söndag



Ingrid/mamma: Jo, jag vet. Kattaskrället =)



Ingela: Nej, det gör jag inte och allt ska ätas upp på söndag annars får gästerna ta med det hem. Nu är det nyttiga tider igen =)

2010-08-15 @ 14:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0