Måndag i Malmö



Redan 07.30 var kusin Elliott här men vi sov gott vidare till 08.30 =)

Sedan busades det hej vilt här hemma hos mormor/farmor. Erik (brorsan) och Katja kom senare och var här i några timmar.



När de hade gått så tog vi bussen ut till min pappas grav. Där rensade vi ogräs, räfsade fint och satte nya blommor.
På vägen hem igen gick vi in på en kinarestaurang där jag bjöd mamma på mat. Mumsigt gott!

Väl hemma blev det lite mer lek på lekplatsen och nu sover barnen gott.

Sista dagen i Malmö imorgon och det är lite sorgligt men det ska trots allt bli skönt att komma hem och sova i min egen säng! Och att få lite avlastning när det gäller barnen.
Henrys beteende har bara blivit sämre för varje dag vi varit här... Han bråkar, skriker, slåss och är igång hela tiden. Men förhoppningsvis så lugnar han ned sig när vi väl kommer hem.

Imorgon är det fullt upp. 09.00 ska vi vara nere i Dockan, Västra Hamnen och kolla på Live sändningen av "Sommarlovsprogrammet". Anna, min svägerska och de små barnen ska följa med.

11.00 ska jag träffa en gammal kompis, Emilie, för fika/lunch i stan.

17.00 ska vi träffa ytterliggare en gammal kompis, Annika, som är höggravid och ska ha barn i september.

Däremellan ska vi handla och packa inför tågresan! =)

Ha en skön tisdag!!

Kommentarer
Postat av: Anna

riktigt späckat schema. skulle varit roligt att gå på det där live. systran min kommer imorgon och vi ska ha det så mysigt. de jobbar annars så vi ska hinna träffa dem på fre igen. man ser i alla fall att Max är pappan ha ha hälsa alla

2010-08-03 @ 01:31:15
Postat av: Anna

så är det här med fast wallace retar denise så hon gnäller och skriker och wallace slutar inte...såå jobbigt. sedan hittar han på en massa. Men skriker gör han inte. Hoppas det blir bättre när ni kommer hem´. saknar pappa förstår jag. och vi måste träffa!!

2010-08-03 @ 01:34:04
Postat av: Ingela

Tiden går så fort så fort! Hoppas ni är nöjda med resan till Skåneland! <3

2010-08-03 @ 07:34:00
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Anna: Jo, pappa F saknas av oss alla =)

Visst är Joel lik Max haha!

Vi träffas när ni kommer hem

Kram



Ingela: Vi är mycket nöjda med resan! Vi har träffat mycket folk och ätit mycket gott =)

2010-08-03 @ 15:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0