Oufgh

Är helt slut i kroppen. Jobbade från 07.00-17.30, med en halvtimmes lunch. 1,5 timmes övertid, jobbigt nu men bra när lönen kommer =)

Väl hemma hade F lagat mat och sedan tränade jag på träningscykeln trots att jag kanske inte borde ha gjort det med tanke på arbetsdagen?! Känns alltid bra efteråt i alla fall, lite träningskickar.
Det går bra med maten, men känner mig hungrig jämt...

Idag ringde någon från tv som hade sett min urgamla profil på www.statist.se Han undrade om jag var intresserad av att vara med i en matlagningstävling på tv nästa vecka. Man tävlar som ett kärleksfullt par, i sitt eget hem mot ett annat par som lagar mat i sitt hem. Den som gjorde bäst mat skulle vinna pengar. Laga mat på tv, jag och F hahaha
Jag tackade nej för jag har ingen tid eller lust.  

Nu ska jag ta och dra något gammalt över mig.

Imorgon börjar Ali skolan, första klass. Min stora tjej



Hon ser verkligen framemot det! Ska bli kul att träffa fröken.
På eftermiddagen ska det bli rundvandring på skolan, de har renoverat och gjort om nu i sommar.

Hoppas på en lugnare dag imorgon!

Kommentarer
Postat av: Madde

Men du skulle ha tackat ja, vetja! :)

2010-08-19 @ 13:14:43
URL: http://bloggen.fi/detenaochdetandra
Postat av: Anna

är det sant, tänk att se er på tv. Häftigt

Så klart man söker jobb när barnen är på dagis med inte bara träna ;-)

2010-08-19 @ 18:06:45
Postat av: Kerstin

Madde: Ja, det hade varit kul. Men jag är ingen bra kock och så var det redan nästa vecka, inte så lätt att ta ledigt från jobbet nu i semestertider.



Anna: =)

2010-08-19 @ 21:40:15
URL: http://chetti.blogg.se/
Postat av: Ingela

Men åh!!! Vad roligt det hade varit, varför inte??? Varken tid eller lust? Det hade varit hur härligt som helst att visa upp sin "matkonst", hahaha - du o F som gör afrikansk gryta med kosvans, paj och så klart Fs favorit stekta bananer!!! =) det hade behövts lite annat än svenssons i rutan! =D

2010-08-20 @ 10:52:52
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Nej, programmet spelas säkert in på dagen när jag jobbar och jag är inte alls duktig i köket.

2010-08-20 @ 21:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0