Sista dagen i Malmö, tisdagens upptåg



Dagen började med livesändningen av sommarlovsprogrammet. Här ser vi båten. Den ligger förtöjd i Dockan, Västra Hamnen.



Här är gänget, Malin, Suz, Peps pch dagens gäst var ingen mindre än Ola Lindholm, programledaren från bl.a. Wildkids.



Malin och Ola Lindholm

Det var riktigt kul att se programmet live. Anna, Gabriel och Lykke var också med.

Sedan tog vi bussen in till stan och träffade en av mina barndomsvänner, Emilie. Det var fantastiskt roligt och det pratades många gamla minnen.

Nu är vi hemma hos mormor en sväng, ska strax fika. Sedan ska vi in till stan igen och träffa en annan gammal kompis Annika och äta en bit mat någonstans.

Väl hemma igen blir det mys med mormor, sista kvällen innan vi åker hem och det dröjer ju tills vi ses igen. Förmodligen till julen men vi får se.

Ha en fortsatt dejlig tisdag! Nästa gång jag bloggar är jag tillbaka i förorten och min egen säng!!

ha det gott

Kommentarer
Postat av: Ingela

Det verkar ha varit en kul och händelserik dag den sista dagen i Malmö! =) Hoppas resan hemåt går bra! Kramen

2010-08-04 @ 07:21:06
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Jo, det var det. Kram

2010-08-05 @ 22:36:10
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0