Söndagkväll

En otroligt härlig, rolig, skön, SNABB, intensiv och effektiv helg.

Men nu var den över och ännu en arbetsvecka framför mig. Det känns ok, det måste det göra för att kunna klara av att vakna och arbeta hela dagen.

F inleder nu sin sista semestervecka och det är ju skönt för honom. Han kommer ha Henry hemma men Alicia måste tyvärr gå i skolan 08.15-13.00 hela veckan lång. Hon slipper tidiga morgnar och fritids i alla fall.

                                                   

Kalaset var mycket lyckat. Vi var ca 20 stycken totalt. Maten var god och alla åt med god aptit. Jag bjöd på grillade kycklingben, ris, grönsaker och Café de Paris sås.

Sedan bjöd vi på hembakade kanelbullar,  havrekakor, chokladbollar, chokladrån, någon småkaka och maränger. Slutligen bjöds det på glass och Fransk Chokladtårta.

Jag frågade Alicia om hon ville ha någon lek på kalaset men hon ville bara ha barndisko. Så det blev det och barnen dansade loss till Justin Bieber =)
Innan barnen gick hem så blev det fiskedamm såklart.

Jag tror alla hade det kul, barnen var snälla och bråkade knappt med varandra.

Nu ska jag slänga mig i soffan och vila

Ha en skön måndag?!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Oj så mycket ni bjöd på! Hann de äta allt det o dansa på två timmar eller ni hade längre kalas? Vad fick hon för något? =)

2010-08-23 @ 08:00:33
URL: http://ingells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0