Tisdag

Tvättmaskinen är här nu, den kom imorse. Tyvärr kunde de inte installera den, 300 kr ner i toaletten... Vi hade ingen Ballofix på vattenröret...

Vet inte vad som händer nu, hur eller vem som ska installera den, bryr mig inte heller just nu. Låter F sköta det. Den är här i alla fall.

Kollade på en film igår




"The uninvited", en thriller som var ganska bra. Det är en sådan oförutsägbar film, där man inte egentligen vet hur det egentligen är förrän i slutet.

Nu har jag precis kollat på en komedi

 



"Hump Day" en riktig grabbfilm. Den handlar om två barndomsvänner som inte setts på länge, lever två helt olika liv men nu träffas igen och ska göra ett "konstprojekt" ihop. Helt okej faktiskt.

Nu bara känner jag att jag måste ut, så snart tar jag och barnen går ut en lång promenad.

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Ingrid Poulsen

Har de inte utfört sitt arbete färdigt måste de 300 kr betalas tillbaka. Avgiften var väl för installation?

2010-08-10 @ 19:05:05
Postat av: Ingela

Håller med mamma, men vet hur företagen är... på dem!

2010-08-11 @ 07:32:58
URL: http://ingells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0