Torsdag och imorgon är det fredag =)

Åh, vad det är dejligt att det är fredag imorgon. Veckan har passerat i ultraspeed känns det som.

                                                       

Imorse vaknade jag av ett sms, tänkte för mig själv "vem smsar så tidigt på morgonen?". Går upp och ser att klockan är 07.00 och det är ju då jag börjar jobba, ojdå.
Tack A för ditt sms, jag skyndade iväg, tur att jag slapp lämna barnen och att mitt jobb är nära, var där redan 07.20, redo för en ny dag =)

Oftast brukar min dag bli rätt kass när jag försovit mig men idag kändes det som vanligt, arbetade över en stund och det är väl inte så kul. Vill gärna gå hem i tid så jag kan umgås med familjen.

Usch vad jag varken har ork eller lust att träna, har inte tränat på en vecka och börjar känna hur kläderna spänner... Mitt jobb är alldeles för tungt just nu och jag vet inte när jag "orkar träna". Sedan så får jag dåligt samvete för att träningen tar tid ifrån mig, tid jag hellre spenderar med barnen... BLÄÄÄÄ

                                                 

Idag hurrar vi för barnens kompis Justice som blir hela 5 år idag, hipp hipp hurra!!

Ha en skön fredag mina kära läsare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0