Viking Line

ficka vi brev av igår.

Där var en underskriven ursäkt och med en check på 50 kr att handla för på Viking Line. Men de skrev också att vi har kollat maskinen 2 ggr och då upptäcktes ingen gammal läsk...

Är helt slut i kroppen, det beror på jobbet, maten, träningen och sömnen.

Idag åkte kusin Sara hem igen så nu är det tomt utan tonårstjejerna här.

Nu ska barnen läggas trots att de är lediga imorgon, jag behöver min vila också ju =)

Sista lediga dagen för Alicia imorgon sedan börjar hon 1:an på torsdag, spännande! Har tagit ledigt en dryg timme från jobb för att kunna vara med på uppropet.

Ha en skön onsdag, gott folk

Kommentarer
Postat av: Anna

spännande för Ali!!



men lilla gumman idag är det ju tisdag. Eller är det jag som tar fel på dgr???



Köpt mitt träning och bad kort nu så nu ska här simmas och lyfta skrot och svettas och få lite avkoppling ingen stress....¨kram

2010-08-17 @ 21:01:35
Postat av: paulas

va roligt hon ska börja skolan. :-)

2010-08-18 @ 00:25:28
URL: http://bloggagratis.paulasblogg
Postat av: Kerstin

Anna: Ja =)

Bra med träningskort!

Kram



Paula: Ja =)

2010-08-18 @ 22:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0