Dag 02 – Min första kärlek

Hmm min första kärlek. Jag har varit kär många ggr under min skolgång.

                                          

Men min första riktiga pojkvän/kärlek träffade jag strax innan jag fyllde 17 år. Han var 19 år. Vi var tillsammans i ca 2,5 år av och till. Det var ett stormigt förhållande med mycket smärta för mig... Det fanns såklart även många bra stunder. Och om inte jag hade lämnat honom när jag gjorde vet jag inte hur mitt liv skulle sett ut idag.
Han kom ifrån Somalia och var muslim. Inte så trogen muslim dock, han gjorde allt som man inte skulle som rättrogen muslim.

Hans syskon och mamma var underbara mot mig. Jag var med på systerns bröllop, var hemma hos mamman ibland och hälsade på.
Men men det var så längesedan nu... Jag hörde att han gifte sig med en somalier för några år sedan. Hoppas de har det lika bra som jag och Felix!



Kommentarer
Postat av: mamma

Jag är väldigt glad att det inte blev han!

2010-12-19 @ 23:10:43
Postat av: paula

jag med !

2010-12-20 @ 01:57:55
Postat av: Tessan

Jag med, fast jag aldrig har träffat honom. Om du inte hade träffat Felix så hade vi aldrig träffats. Det hade vart väldigt tråkigt :(

2010-12-20 @ 18:21:55
Postat av: Kerstin

Mamma: Jag vet =)



Paula: =)



Tessan: Precis! Det hade varit rråkigt =(

2010-12-20 @ 20:48:18
URL: http://chetti.blogg.se/
Postat av: Ingela

Det tar ett tag att inse att viss kärlek inte är värt sitt pris... en dag får man nog! Men din o Fs kärlek är värd sin vikt i guld! =)

2010-12-21 @ 09:04:05
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Tack =)

2010-12-21 @ 21:02:33
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0