Dag 04 – Det här åt jag i dag


                                          

06.00 Frukost: Två grova mackor med rökt kalkon, ett glas mjölk.


12.00 Lunch: Nudlar med köttbullar, en kiwi och en clementin, en cola zero burk


17.00 Middag: Hamburgare med pommes, två glas Cola zero

och några chokladbitar, lite godis, kakor, ännu mer Cola zero har också slunkit ner...

Ikväll blir det nog en tallrik Crunchys med mjölk.


Usch inte särskilt nyttigt, halva dagen är alltid bra medan andra halvan alltid är mindre bra. Har gått upp alldeles för mycket men tänkte ta tag i träningen efter nyår. Jag gillar att träna men jobbet på vintern gör mig helt fysiskt slut. Men ska försöka i alla fall, till våren brukar jag alltid få ett ryck och gå ner en massa. Blir säkerligen så nästa år också.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag tror många människor lever så, man sköter så bra till större delen av dagen och sedan så går man och "nallar" av allt gott som finns hemma under kvällen. Det är som jag brukar säga - When I´m good I´m good, when I´m bad I´m even worse". Som just nu, dricker cola zero och lussebullar till frukost, hahaa... =/

2010-12-22 @ 08:43:43
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Bra citat! Jag skriver under på det tyvärr...

2010-12-22 @ 22:36:33
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0