Det lackar mot jul

Två dagar till Julafton och två arbetsdagar att frysa mig igenom. Shit vad det var kallt idag och jag hörde att det ska bli ännu kallare imorgon. Jag som ska köra moppe brrr

Vi ska ha fint julbesök imorgon, på torsdag och på självaste julafton. Det är mina vänner som kommer varsin dag för julfika och julklappar =)
Emma kommer också en dag för julmys och julklappar.

Vår chef blev jätteglad för sin julklapp så det var väldigt roligt och lyckat! Även dagisfröknarna var väldigt glada för sitt väldoftande och goda té =)

Igår såg jag en film, ovanligt va?



"Takers", en actionfylld rånarfilm med bl.a. Paul Walker, T.I., Chris Brown. Den var helt ok, lite spännande och sådär.

Ikväll är det datorn som gäller, kolla på bloggar m.m.

Ha en skön onsdag, hoppas ni inte fryser för mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0