Fredag, julbord,

Igår var vi på julbord med jobbet på Ballbreaker i Gärdet och det var trevligt.

                                          

God mat, och detta året vräkte jag inte i mig så jag mådde bra hela kvällen nästan. Illamående på t-banan dit och hem (typiskt mig) och en spänningshuvudvärk under hela kvällen troligen p g a stressen på jobbet.
Bowlingen var rolig, fick 2 strikes hehe. Men de flesta av oss var urkassa =)

Sedan åkte jag hem och min allra käraste make stod troget och väntade vid stationen och följde mig hem. Väl hemma slängde jag mig i sängen och sov gott tills barnen började kalla, komma över i vår säng (vareviga natt *suck*) så jag gick till Henrys säng och sov där.

Tyvärr missade jag Idolfinalen men hörde att Jay vann. Och nu är han tydligen tillsammans med sitt ex igen, vad stämmer egentligen om han och Minnah?! Kanske de inte alls var ett par?
Har inte hört vinnarlåten men får svänga in på Youtube och kolla där.
Någon som vet om finalen går i repris eller om den finns på play på nätet?

ha det gott allihopa

Kommentarer
Postat av: mamma

Romansen med Minnah var ett påhitt av Aftonbladet enligt Sydsvenskan. Repris av Idol 2010 sändes söndag kl.11.30 och det måste vara ifrån fredagskvällen .

2010-12-11 @ 22:38:39
Postat av: Ingela

VAAA? Allvar? Var det bara påhitt? För det stod på MSN att de bekräftat att "det är mer än vänskap men vi är inte ett par". Och igår på TV400 (där jag var i går kväll så hade de TV400) så frågade de Jay efter vinsten om ryktena och då sa han "It´s private" och att många frågat honom under kvällen. Om det inte var sant så hade man ju sagt det rakt ut när man får chansen. Och vad jag kunde se var inte hans tjej där under finalen...

2010-12-11 @ 22:52:55
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

mamma: Det var det jag misstänkte. Missade reprisen också...



Ingela: Nu stod det senaste att han var tillbaka med sitt ex igen... Hmm skumt

2010-12-12 @ 21:37:14
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0