Lördagens filmer

Jag hann nästan med tre filmer igårkväll innan jag somnade.



"Rabbit hole" med Nicole Kidman och Aaron Eckhardt. Ett drama om livet efter att man förlorat ett barn. Fantastisk film, jag gillade den mycket!


"The experiment" Även denna film var riktigt bra! Den handlar om ett psykologiskt experiment. Vissa försökspersoner blir fängelsevakter medan andra försökspersoner blir fångar. Den handlar om hur människan förändras beroende på vilken position man får. Den är gripande och hemsk!



"Cell 211" en spansk film. Även denna var bra. Det handlar om en fängelsevakt som råkar vara på fel plats vid fel tillfälle. Under ett fängelsuppror så tvingas han att låtsas vara en av fångarna och det är spännande värre. Ska se slutet på den ikväll för det var denna jag somnade till. Inte för att den var dålig men jag var så trött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0