Måndag och veckan är igång

Mitt syntest på Synoptik gick bra. Men glasögonen, undersökningen plus en 2-års försäkring gick på 2900kr!! Bågarna fick jag på köpet men shit jag var helt chockad och ltie förbannad faktiskt.

                                         

Men glasögonen är behandlade så de inte bländar m.m. plus att glasen kommer vara tunna. Dessutom så gäller försäkringen ifall jag skulle tappa bort de eller de skulle gå isönder. Jafår väl råka "tappa de" en dag så jag får valuta för pengarna men tyvärr är jag för ärlig för sådant...

Men blää vilken summa, får se om jag kan betala kontant om 2 veckor, vill inte ha något på avbetalning helst. Ska bli skönt med nya brillor i alla fall.

3 arbetsdagar kvar =) Känns lite overkligt att jag snart är ledig i dryga 2 veckor, overkligt men underbart!

Nu ska jag packa in fler julklappar plus titta på en film. Ha en skön tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0