Onsdag

Idag var det kallt och det var kyligt att köra moppen. Men jag gjorde lite övningar ute på rundan för att hålla värmen i fingrarna och det fungerade!
Det läskiga var att köra in till kontoret på en ishal bilväg... Men in kom jag till slut.

                                       

Väl hemma så kom Tessan och hälsade på. Jag och barnen fick julklappar =)
Barnen fick handdukar som vecklades ut i vatten, "Är du ren nog" stod det på de och så är där en bild på en ren, gulliga. Jag fick en tvål i stål som ska ta bort lukt från händerna t.ex. lök och fisklukt och ett spagettimått i stål.
Tessan är bra på att hitta på roliga klappar =)

Nu har jag skrivit klart inköpslistan för julbordet m.m. Den blev inte så lång ändå. Vågar jag verkligen bege mig till Ica Maxi imorgonkväll?? Tror det kommer vara rätt mycket folk ute i sista minuten, speciellt vi som jobbar.

                                         

Jag har gått igenom månadens räkningar =( Bilskatt och annat smått och gott blää
Men men, vi går runt och det är det vitkiga i december/januari. Vi har ju två födelsedagsbarn vid denna tiden på året plus jul, nyår, julklappar och så mina glasögon som ska betalas...

1 dag kvar på jobbet, sedan 17 dagars ledighet, hur gött är det på en skala?

Ni får ha en härlig Lillejulafton! Själv ska vi får besök av Anna och barnen för lite julmys och julklappar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0